Samarbetspartner

Café Bar - Officiell kaffeleverantör till MIBK
2019-11-06 07:30
Vi är glada över att nu kunna presentera Café Bar som ny samarbetspartner till föreningen. Café Bar är numera officiell kaffeleverantör till föreningen och det är deras bryggmalda Gioia som numera serveras i hallen.

Ett steg i detta samarbetet är att öppna upp klubbkaffe, en webbshop där man kan köpa kaffe och samtidigt stötta föreningen/lag i föreningen. Varje lag väljer själva om man vill öppna en webbshop och man bestämmer själva under vilken period man vill hålla shoppen öppet. 35kr/sålt paket tillfaller lagets egna kassa. När man beställer kaffe genom webbshoppen betalar man direkt genom swish. Efter att försäljningsperioden är slut sammanställs försäljningen och kaffet kommer då finnas att hämtas i hallen inom 1-2 veckor.

Föreningen kommer även ha en egen shop för er som inte har ett specifikt lag att stötta, då tillfaller 35kr/sålt paket föreningen istället.  Föreningen kommer ha sin shop öppen för beställning fram till 2/12 vid första beställningsrundan.

För att komma till shoppen klicka på länken nedan: