Samarbetspartner

Cliffton - ny samarbetspartner
2020-04-21 08:39
Det är med glädje och stolthet vi kan presentera en ny samarbetspartner, denna gången är det Cliffton som vill vara med på vår resa. Cliffton och föreningen har kommit överens om ett samarbete över dem närmaste fyra åren. Ni kommer bland annat kunna se deras loggor på seniorernas nya matchkläder.
Varmt välkomna till MIBK-familjen Cliffton!

Vill ditt företag också synas på våra nya matchställ eller få mer info kring upplägget? Eller vet du något företag som skulle kunna vara intresserade? Hör då gärna av dig till marknad@mibk.se.
Damlagets avancemang till Allsvenskan är en utmaning på många vis, men det är också en väldigt stor möjligt för föreningen att knyta till sig nya samarbetspartners. Cliffton är ett bevis på detta då dem är väldigt sugna på att vara med på denna resa. Vi hoppas givetvis knyta till oss fler företag som vill vara med på detta tåget.

Meddelande från Cliffton:

Cliffton erbjuder ett brett sortiment av transport- och maskintjänster. Vi kan erbjuda allt gällande anläggningstransporter, maskintjänster och kranbilstjänster. Behöver du singel till uppfarten, matjord och dekorations sten till trädgården eller hjälp med att flytta din båt så löser vi detta. Inget uppdrag är för stort eller för litet för oss.

-Vi är glada och tacksamma över att kunna stötta Munka Ljungby IBK och ser framemot säsongsstart 2020. Det ska bli extremt kul att få vara med på resan, och extra kul att få följa damernas satsning i Allsvenskan. – Linus Delin, Platschef Cliffton