Med glädje och stolthet ger vi förutsättningar åt alla
Goalie Academy 2019

Fullbokat - Goalie Academy, 27-29 oktober
2019-09-20 07:00
Goalie Academy 2019
Vi har fått en otrolig respons och intresse till  målvaktslägret och det verkar som det finns ett uppdämt behov av specialträningar för målvakter. Vi som ansvarig är superglad och tycker att det ska bli jättespännande. Extra roligt är att vi har flera namnkunniga och kända målvaktstränare som kommer att guida och ge Er tips för att utveckla Er som målvakter.
Fördelningen i gruppen är 10 tjejer och 14 killar. Skoj är att det är målvakter från flera klubbar runt om i Skåne och här är spridningen riktigt bra. Som mest är det 5 målvakter från en och samma klubb.

Varmt välkomna till Munka Ljungby och Munkahallen.
Fortsätt följa oss på Instagram (@goalieacademyfloorball) och Facebook (goalieacademy)

Vi kommer i början av oktober komma ut med mer information till Er som anmält Er.

Stötta oss!